Sunday 8 February 2015

Keinginan Si Gadis Imperfecta

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang ..

Setiap manusia mempunyai keinginannya yang tersendiri.
Begitu juga buat diri ini, menginginkan sesuatu yang dapat meraih rasa di hati.
Aku suka makan, juga minat memasak.
Aku harap suatu hari nanti, Aku mempunyai sebuah kedai makan sendiri.
Agak2 macam Kafeteria ke ^_^
" I LOVE IT ! "
Aku nak kafe tu dinamakan " MIZZ NANA As Sunnah Cafe"
Kafe tu nak berkonsepkan As Sunnah Islamic Contemporary !
Kafe yang menyediakan Makanan & Minuman Muslim Bumiputera !
Dengan Moto " Jihad Ekonomi Khalifah Millenia "
 Aku nak jual Produk Halal Muslim Bumiputera,
Xde Produk Barangan yang Boikot2 !
Misi Aku nak "Membangunkan Ummah BisSalam"
Aku nak berjihad melalui cara ini!

"Ya Allah, Aku mohon diperkenankan keinginan ku ini.."

Segala yang baik datangnya daripadaMu,
Segala yang buruk datangnya dari kelemahan & kekhilafan ku sendiri :')


#KeepCalmnRememberAllah

MizzNana95

No comments:

Post a Comment